Megközelítés

LHTL VFR

LHTL VFR 2

A repülőtérre érkező és a repülőtérről induló légijárművek közlekedési szabályai:

!!!FIGYELEM !!!

32/14 es pályák esetén pályatengelyben Ráckevei (Soroksári) – Duna-t ("kisduna") 1500 feet alatt keresztezni TILOS! (Üdülőövezet)

Érkező légijárművek:
A repülőtérre érkező légijárműveknek a forgalmi körre kell besorolni a forgalmi körökre történő besorolás szabályai szerint.

32-es pálya esetén a SOROK, PAKON felől közelítő légijárművek csatlakozhatnak a 32-es végső egyenesére úgy, hogy Szigetszentmiklós és Szigethalom települések felett a lehető legkisebb hajtómű-teljesítménnyel és min. 1200 feet magasságon hajtsák végre a végső egyenesre történő fordulót.

14-es pálya esetén a PUSTA, Budaörs, SOROK, felől közelítő légijárművek csatlakozhatnak a 14-es 4.fordulójára min. 1100 feet-en.

Induló légijárművek: ( FLIGHTPLAN leadása kívánatos)
32- es pálya esetén az első fordulóból lehet kisorolni, ha az útvonal iránya SOROK ( kb. 700) és 2300 között van. Figyelem LH-R6!! A forduló min. magassága 1100 feet.

A második fordulóból kell kisorolnia a 2300 és 1400 közé tartozó útvonalirányokra induló légijárműveknek. Figyelem LH-R6!! A forgalmi kör minimális elhagyási magassága 1500 feet.

A harmadik vagy negyedik fordulóból történő kisorolás esetén a kör elhagyását 1700 feet-en kell végrehajtani.

14-es pálya esetén egyenesből el lehet hagyni a forgalmi kört SOROK kirepülési szektorban úgy, hogy a forduló megkezdése előtt el kell érni az 1400 feet-es magasságot.

Más kirepülési útvonal esetén a forgalmi körről - az aktuális fordulót hegyes szögben elhagyva - kell kisorolni.

   
Partnereink
 Appaloosa Communication Group Kft.

Eurosense


Appaloosa Communication Group Kft.

Besenyei Péter


Appaloosa Communication Group Kft.

Magyar Pilóta Akadémia


Appaloosa Communication Group Kft.

Őcsényi Repülőklub LHOY


Appaloosa Communication Group Kft.

FKSE - Szekszárd


Appaloosa Communication Group Kft.